အဆိုေတာ္ IU ဟာ April 21 ရက္မွာ သူမရဲ႕ အသစ္ထြက္မယ့္ ေလးခုေျမာက္ Studio Album ျဖစ္တဲ့ Palette ရဲ႕ listening session ကို က်င္းပခဲ့ပါတယ္ ။ ဒီပြဲမွာေတာ့ ” Ending Scene ” ဆိုတဲ့ Music Video မွာ ကင္ဆူဟြန္း ပါဝင္ေပးတဲ့အေၾကာင္းကိုေျပာခဲ့ပါတယ္ ။

ကၽြန္မက သူ႔ကို ဒီMV မွာ ပါဝင္သရုပ္ေဆာင္ေပးဖို႔ေတာင္းဆိုခဲ့ပါတယ္ ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူနဲ႔ကၽြန္မနဲ႔ သိတာလည္း ၾကာခဲ့ပါၿပီ .. ကၽြန္မရဲ႕ ပထမဦးဆံုး ဒရမ္မာျဖစ္တဲ့ Dream High ကတည္းက သိခဲ့ၾကတာပါ ။ Producer မွာလည္း အတူတူသရုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကပါတယ္ ။ ကၽြန္မက သူ႔ကို ကူညီႏိုင္မလားလို႔ေမးခဲ့တယ္ .. ဒါကလည္း အရမ္းလွတဲ့ အပိုင္းတစ္ခုလည္းျဖစ္တယ္ .. သူကလည္း ဒီ MV မွာ အဓိကေနရာကေန ပါဝင္မွာပါ ။ သူက လုပ္မယ္လို႔ေျပာေတာ့ ကၽြန္မ အရမ္းေပ်ာ္ခဲ့ပါတယ္ ။

  >> IU <<

ဆက္လက္ၿပီးေတာ့ ” သူအလုပ္ေတြမ်ာေနတဲ့ၾကားထဲက ကၽြန္မကို ကူညီေပးခဲ့တဲ့အတြက္ အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ ကၽြန္မတို႔ ေကာင္းမြန္တဲ့ music video တစ္ခုကို အတူလုပ္ႏိုင္ခဲ့ၾကပါတယ္ ။ အဲဒိအတြက္လည္း ကၽြန္မကေတာ့ ေပ်ာ္ေနပါတယ္ ” 

💚 Hangura is Beside You ! 💚

💛 KOREA CELEBRITIES  FANS💛

